Pazartesi, Ağustos 25

SunShiNe SeNSiN....

Şuan içinde olduğun halden çık… Sana yabancı iki insanın, aşağıdaki diyaloguna şahit olmaya hazırlan.
İsimlerden arın, taraflardan birini seç.

Benden sana tavsiye… Beni dinle ve O’nun yerinde olma fırsatını değerlendir.

SunShine:
eski usul arabeskliklerim yoktur
SunShine:
eskiden vardı
SunShine:
bak paşa paşa sordum
SunShine:
gideyim mi kalayım mı diye
SunShine:
git dedin gidiyorum.
SunShine:
peki.
Sigur_:
bak
Sigur_:
tam 1 yıl surdu
Sigur_:
1 yıl once bu günlerde tanısmıstık
Sigur_:
Bense ancak bir kaç gün önce, alakasız bir anda... biranda! bittigini kendime itiraf ettim
Sigur_:
ama asıl yükselmeyi bu itirafı hissetmeye başlayınca yaşadım
Sigur_:
başka bir hayat mümkün
Sigur_:
başkasını yeniden sevebilmem mümkün
Sigur_:
devam etmek mümkün
Sigur_:
tek eşli olabilmem mümkün
Sigur_:
iyi bir sevgili olmam mümkün
Sigur_:
sadık olmam mümkün
Sigur_:
aslında herşey.. guzel olan herşey benim için artık mümkün
SunShine:
ve
Sigur_:
ve bu bnm icin çok yeni bişey
SunShine:
çok güzel
SunShine:
peki bana neden izin vermiyorsun ?
SunShine:
istediğin kadar dürüst/açık olabilirsin
SunShine:
geri gel
Sigur_:
geri gelemem
Sigur_:
gelirsem pişman olurum
Sigur_:
ve bu hakkımı gereksiz yere epey kullandım :)
SunShine:
seni sevmeme izin vermen için ne yapmam lazım ?
Sigur_:
beni sevme demioum ki
Sigur_:
ne dieceimi tamda bilemioum
Sigur_:
şuanda sadece
Sigur_:
bak çok durustce
Sigur_:
eger sana izin verirsem
Sigur_:
seni kullanır olmaktan korkuoum
SunShine:
bu umrumdamı sanıyorsun ?
SunShine:
daha kötülerini yaşadım
SunShine:
benim için endişelenmeyi bana bırak
SunShine:
sana gel benim sevgilim ol diyen yok.
SunShine:
sadece sana yakın olmama izin ver. seninle zaman geçirmeme izin ver.
SunShine:
kimbilir belki bi gün sende beni özlersin
Sigur_:
buyuk olasılıkla daha kotu olucak
SunShine:
o benim sorunum
SunShine:
ok ?
Sigur_:
ok
Sigur_:
ama aklını yemişsin sen
SunShine:
peki
SunShine:
sadece sevdim.
Sigur_:
beni tanımıosun bile...
SunShine:
tanımak istiyorum
Sigur_:
tanımadan seviosun.. zaten hiçkimse kimseyi tanımıyor aslında...
SunShine:
bu arada bana bir mesaj atarmısın. seni arayamamak için telefonunu sildim. dayanamayıp sürekli arıyordum
Sigur_:
yaaa
Sigur_:
yapma işte
Sigur_:
hiç mi gecmisinden ders almıosun
Sigur:
geri gel....
Sigur_:
ben ne yaparsam yapiim bu bole mi olcak
Sigur_:
cunki beni tanıdıkca yaptıklarım seni cokta mutlu etmicek
Sigur_:
sana belki hiç aşık olmicam ama senden gelen ılık ruzgarı hep sevicem
Sigur_:
zorda kaldıkca isticem
SunShine:
buna geri dönme. ok ?
Sigur_:
razı mıyız buna? sende bende
SunShine:
ben razıyım
SunShine:
seni bilmiyorum. ama olmanı istiyorum.
Sigur_:
bana doğru olanı yapmak için hiçbir seçenek bırakmadın artık ama...
Sigur_:
caldırdım
SunShine:
kaydettim
SunShine:
bovling severmiydin ?
Sigur_:
:)))
Sigur_:
tabii ki.. bowling tabii ki severim.
SunShine:
ok beni yenmene izin veririm
Sigur_:
ii miisindir ki
SunShine:
biraz yüksekten uçayım dedim
SunShine:
130 larda geziyorum

SunShine:
sen ?
Sigur_:
heheheh
Sigur_:
e bende fena diilim
Sigur_:
günümdeysem..
SunShine:
make my day
Sigur_:
bu sunshine nerden gelio bu arada?
SunShine:
sunshine sensin........................................................

Bütün bildiklerimiz allak bullak şuan. Herkes bunu konuşuyor. Festival havası var sanki şehirde.
Sonunun nasıl olduğunun hiçbir önemi yok!
Belki bütün küsleri barıştırmayacak bu olanlar.
Çoğunluğun kalbi hala kırık kalacak.
Çok bir işe yaramayacak belki. Zamanın ateşli dudaklarında harcanıp gidecek bütün o diğer muhteşem fikirler gibi... 20li yaşlar gibi.
Yine de ayaklarım yere falan basmasın istiyorum. Herkese anlatmak istiyorum duyduklarımı.
O kadar uzun zaman aynı sorunun peşinde o kadar çok koşmuşum ki. Tüm sevdiklerimde peşimden.. ben onlar öyle yaptı die, onlarda ben öyle yapıyorum diye....
Kimin kazandığı kimin umrunda !! Adam çatır çatır hiç korkmadan her şeye razı. Denememiş olmak belli ki tek korkusu. Kaybedilcek tek şey bu çünkü.

Her sabah uyanabilmenin bir anlamı olmalı... Her güne, sevdiklerimizi heran kaybedebileceğimizi bilerek.. yine de o güne başlayabilmenin, devam edebilmenin bir anlamı olmalı.

Bu bir mucize !!!

Bu bir cevap !

Başladığım günden beri bana sorulan tüm sorulara tek bir cevap....

Sun shine sensin....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hier Encore

dün yine yirmi yaşındaydım zamanı okşuyordum
hayatla oynuyordum aşk oyunu oynar gibi
ve geceleri yaşıyordum
saymadan günlerimi zamanla akıp giden
ne kadar da çok plan yaptım havada kalan
umutlarım uçup gitti
kaybolup gittim
nereye varacağımı bilmeden
gözler gökyüzünü ararken, kalbim yerde
geçmişi bilmeden, gelecekte yaşayarak
öne çıkardım her sohbette
ve söylerdim fikrimi haklı çıkmayı isteyerek
eleştirirken dünyayı patavatsızca
yirmi yaşındaydım
ama zamanımı saçmalıklarla harcadım
alnımdaki kırışıklık ve can sıkıntısından başka
bana bir şey bırakmayan zamanımı
çünkü aşklarım başlamadan bitmiş
arkadaşlarım teker teker gitmiş
hepsi benim hatam, bu yalnızlığı kendim ördüm
ve hayatımı, gençliğimi söndürdüm.
iyiyle kötüden iyiyi attım
gülümsemem soldu
gözyaşlarım dondu
şimdi neredeler?
ah neredeler?
benim yirmili yaşlarım

****

hier encore
j'avais vingt ans
je caressais le temps
et jouais de la vie
comme on joue de l'amour
et je vivais la nuit
sans compter sur mes jours
qui fuyaient dans le temps

j'ai fait tant de projets
qui sont restés en l'air
j'ai fondé tant d'espoirs
qui se sont envolés
que je reste perdu
ne sachant où aller
les yeux cherchant le ciel
mais le cœur mis en terre

hier encore
j'avais vingt ans
je gaspillais le temps
en croyant l'arrêter
et pour le retenir
même le devancer
je n'ai fait que courir
et me suis essoufflé

ignorant le passé
conjuguant au futur
je précédais de moi
toute conversation
et donnais mon avis
que je voulais le bon
pour critiquer le monde
avec désinvolture

hier encore
j'avais vingt ans
mais j'ai perdu mon temps
a faire des folies
qui ne me laissent au fond
rien de vraiment précis
que quelques rides au front
et la peur de l'ennui

car mes amours sont mortes
avant que d'exister
mes amis sont partis
et ne reviendront pas
par ma faute j'ai fait
le vide autour de moi
et j'ai gâché ma vie
et mes jeunes années

du meilleur et du pire
en jetant le meilleur
j'ai figé mes sourires
et j'ai glacé mes pleurs
où sont-ils à présent
a présent mes vingt ans?